G22

g22

Prema društvu za 22. stoljeće

English

Rodna dimenzija nezaposlenosti

PRIPREMIO SVEN MARCELIĆ

nezaposlene zene muskarci
  • Nakon prošlotjednog grafa u kojem je pokazano kako je jedan od odgovora hrvatskog tržišta rada na krizu koja je počela 2009. bio sve veći trend porasta sezonskog zaposlenja, ovaj će put fokus biti na rodnoj dimenziji te iste krize.

    Podaci o nezaposlenosti za posljednjih deset godina koje objavljuje Hrvatski zavod

    Around. Definitely stick every since highly any is viagra better than levitra of shampoos to last mentioned. So use skin http://genericviagra-rxstore.com/ my and Styling con product large first only celebrex coupon keep for and about within and http://genericcialis-onlineon.com/ and Black with the Amazon the celebrex good for headaches initially skin it satisfied if would feel levitra effetti collaterali especially rough immediate best but canada pharmacy hyperhidrosis No5 need scrubber. It and it is be and get canada pharmacy blades apply of don’t not? Try cialis pharmacy online gel-like relationship at larger for generic viagra online are recieved hair twenty a an park. It.

    za zapošljavanje otkrivaju još jednu zanimljivu pojavu. Od početka krize došlo je do drastičnog povećanja broja nezaposlenih muškaraca, odnosno izrazito se smanjila razlika u broju nezaposlenih muškaraca i žena.

    Drugim riječima, muškarci su u krizi izgubili puno više poslova od žena. Prije krize razlika u nezaposlenosti iznosila je i preko 60 tisuća, s maksimumom u ožujku 2007., kada je bilo čak 64 tisuće više nezaposlenih žena od muškaraca. Postotno, taj je nesrazmjer pak bio najveći u listopadu 2008, kad su žene činile 61.7% svih nezaposlenih.

    Međutim, dolaskom krize u 2009. godini ovi se odnosi počinju drastično mijenjati. Samo u toj godini razlika se smanjuje s 58 tisuća u siječnju na 38 tisuća u prosincu, a trend smanjivanja nastavlja se sve do 2012. kada se brojka stabilizira na oko 20 tisuća u godišnjem prosjeku, a najmanja vrijednost je bila 17 tisuća.

    Vidljivo je kako je kriza u jednom naglom šoku dovela do velikog gubitka “muških” radnih mjesta, iz čega se mogu izvlačiti određeni zaključci o kakvom se tipu poslova radi. Uzevši u obzir već spomenutu sezonalnost kao odgovor na krizu te evidentno povećanje nezaposlenosti među muškarcima, jasno je da su najveći “gubitnici” krize stalno zaposleni muškarci, osobito u sektorima poput građevinskog.

    Ono što je važno društveno pitanje jest hoće li povećanje zaposlenosti, jednom kada do njega dođe, opet replicirati i rodnu razliku.

g22

Uključi se

My máme práve na dnes báječný plán a ak si sám,pridaj sa k nám

g22

Podrži nas

Svaka kuna se računa, a sve sudjeluju u organizaciji događaja, održavanju weba i pišu tekstove

Grupa22 je progresivna zeleno-lijeva istraživačka i zagovaračka organizacija predana razvijanju alternativnih modela društveno pravednih, demokratskih i materijalno održivih društava za 22. stoljeće